суббота, 16 ноября 2019 г.



         Працюю над проблемною темою
«Застосування нестандартних уроків при викладанні хімії та біології як умова забезпечення рівного доступу до якісної освіти»
Сьогодні освіта  починає займати провідне місце у стратегії державної політики країни. Якісні  показники розвитку освіти визначають ефективність суспільного поступу України у забезпеченні та гарантуванні права на здобуття безкоштовної якісної загальної середньої освіти.
На відміну від традиційної освітньої моделі, що базується на пріоритеті простого засвоєння і відтворення інформації, головною метою навчання у ХХІ столітті стає всебічний розвиток людської особистості як рівновеликої цінності. Демократичне спрямування навчання дає людині можливість підготуватися до життя у швидкоплинних змінах соціокультурних умов і професійної діяльності...
У Національній доктрині  розвитку освіти зазначається: « Модернізація системи освіти спрямована на забезпечення її якості відповідно до новітніх досягнень науки, культури і соціальної практики, а якість освіти визначена  пріоритетним напрямом  державної політики в галузі освіти і є  передумовою національної безпеки  країни». Оновлення освіти полягає в переході на новітні  педагогічні  технології.
Сьогодні нашому суспільству потрібні творчі особи, які можуть і хочуть бути активними, свідомими будівельниками свого життя. Відповідно, розвиток особистості учня в умовах освітнього процесу, досягнення їм вершин у вченні і інших видах діяльності, є найважливішими завданнями освіти.
Конкурентоспроможна людина - це фахівець (у нашому випадку – випускник школи), який має явні переваги в порівнянні з іншими фахівцями завдяки особистісному та професійному потенціалу. Вона здатна витримувати конкурси, вибори, умови середовища, що змінились, переборювати перешкоди, домагатись успіху в житті, професійній сфері, закріплювати цю успішність у свідомості інших людей і робити свої дії певною нормою для інших. У конкурентоспроможного випускника добре розвинені адаптаційні та технологічні здібності. 
 В підлітковому віці спостерігаються по­треба у створенні власного світогляду, прагнення до дорослості, бурхливий розвиток фантазії та уяви, спрямованість на самоствердження в суспіль­стві. З огляду на це найбільш продуктивними у цьому віці є нестандарт­ні уроки, які залучають підлітка до діяльного розв'язання завдань і про­блем, ставлять його в позицію причетності до подій.

Комментариев нет:

Отправить комментарий