Працюю над проблемною
темою
«Застосування нестандартних
уроків при викладанні хімії та біології як умова забезпечення рівного доступу
до якісної освіти»
Сьогодні освіта
починає займати провідне місце у стратегії державної політики країни.
Якісні показники розвитку освіти
визначають ефективність суспільного поступу України у забезпеченні та
гарантуванні права на здобуття безкоштовної якісної загальної середньої освіти.
На відміну від традиційної освітньої моделі, що базується на
пріоритеті простого засвоєння і відтворення інформації, головною метою навчання
у ХХІ столітті стає всебічний розвиток людської особистості як рівновеликої
цінності. Демократичне спрямування навчання дає людині можливість підготуватися
до життя у швидкоплинних змінах соціокультурних умов і професійної діяльності...
У Національній доктрині
розвитку освіти зазначається: « Модернізація системи освіти спрямована
на забезпечення її якості відповідно до новітніх досягнень науки, культури і
соціальної практики, а якість освіти визначена
пріоритетним напрямом державної
політики в галузі освіти і є передумовою
національної безпеки країни». Оновлення
освіти полягає в переході на новітні педагогічні
технології.
Сьогодні нашому суспільству потрібні творчі особи, які можуть
і хочуть бути активними, свідомими будівельниками свого життя. Відповідно,
розвиток особистості учня в умовах освітнього процесу, досягнення їм вершин у
вченні і інших видах діяльності, є найважливішими завданнями освіти.
Конкурентоспроможна людина - це фахівець (у нашому випадку –
випускник школи), який має явні переваги в порівнянні з іншими фахівцями
завдяки особистісному та професійному потенціалу. Вона здатна витримувати
конкурси, вибори, умови середовища, що змінились, переборювати перешкоди,
домагатись успіху в житті, професійній сфері, закріплювати цю успішність у
свідомості інших людей і робити свої дії певною нормою для інших. У
конкурентоспроможного випускника добре розвинені адаптаційні та технологічні
здібності.
В підлітковому віці
спостерігаються потреба у створенні власного світогляду, прагнення до
дорослості, бурхливий розвиток фантазії та уяви, спрямованість на
самоствердження в суспільстві. З огляду на це найбільш продуктивними у цьому
віці є нестандартні уроки, які залучають підлітка до діяльного розв'язання
завдань і проблем, ставлять його в позицію причетності до подій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий